Re: [JAVA] Scrollbar i JAVA applikation

Jacob Kolding wrote in message <sslug@sslug>...
>Hejsa.
>
>Jeg har et lille problem, jeg vil gerne lave en scrollbar der kontrolere
>hele min canvas så
>jeg kan have et panel med gridlayout som fylder mere end vinduet, er der
>nogen
>der har nogle ideer til hvordan det kan gøres?
>
>    -Jacob Kolding

Ja, der findes en klasse der hedder 'Pane' eller sådan noget. Den kan klare
dit problem. Jeg har ikke lige nogen bøger hos mig, men du kan læse om det i
"Java in a nutshell". Der står det beskrevet.

Mvh
Andreas Ryge

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:03 CEST [an error occurred while processing this directive]