RE: [JAVA] ICQJava

> Jeg har forsøgt at installere JavaICQ på min RH 5.1 - jeg har installeret
> JDK 1.1.7, men når jeg starter min ICQ op sker der ingenting, forstået på
> den måde, at når jeg starter ICQ'en med "./ICQ" bliver den bare stående uden
> at der sker noget! Jeg kan lave en <CTRL>-<C> og stoppe den igen.
>
> Under installationen får jeg ingen fejl, så jeg kan ikke gennemskue hvad der
> er galt! Så vidt jeg kan læse ud fra de readme's, der er, har jeg fået alle
> de variabler op, der skal sættes op!
>
> Hvad gør jeg forkert???

Vet ej, men här är iaf min modifierade version av ICQ scriptet, och det funkar.

Vad ska "./ICQ" som parameter göra igentlinge? Varför lägger du till den?

java -classpath
/usr/local/jdk/lib/classes.zip:/usr/local/swing/swingall.jar:/home/scode/dev:/ho
me/scode/dev/jos:/usr/local/ICQJava/ICQ.jar Mirabilis.ICQ.NetAware.CNetAwareApp
-path /usr/local/ICQJava

/ Peter Schuller
E-Mail: sslug@sslug
Web: http://hem.passagen.se/petersch

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:03 CEST [an error occurred while processing this directive]