ICQJava

Hejsan...

Jeg har forsøgt at installere JavaICQ på min RH 5.1 - jeg har installeret
JDK 1.1.7, men når jeg starter min ICQ op sker der ingenting, forstået på
den måde, at når jeg starter ICQ'en med "./ICQ" bliver den bare stående uden
at der sker noget! Jeg kan lave en <CTRL>-<C> og stoppe den igen.

Under installationen får jeg ingen fejl, så jeg kan ikke gennemskue hvad der
er galt! Så vidt jeg kan læse ud fra de readme's, der er, har jeg fået alle
de variabler op, der skal sættes op!

Hvad gør jeg forkert???

Med venlig hilsen

Mark Holm

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:03 CEST [an error occurred while processing this directive]