Re: [ITPOLITIK] EN POLITISK SEJR FOR LINUX INFO TIL ALLE

Gerd Schirner wrote:
> Hej Linuxvenner
> Efter i nogen tid at have været i "infight" eller hvad man skal kalde
> det, med organisationen danID (jvf. mine skriverier under dig.signatur)
> er det mig hermed en stor glæde at kunne meddele:
> NÅR DEN NYE NEM_ID KOMMER TIL SOMMER, VIL DER VÆRE - I BEHØVER IKKE
> KNIBE JER I ARMEN - T E L E F O N S U P P O R T   PÅ  U B U N T U
> (fra 1.juli). Der kommer til den tid  yderligere info under wwww.nemid.nu

Gode nyheder.

Jeg sad i styregruppen for den Open Source delen af det gamle OCES certifikat.
Jeg ved ikke om der kommer noget tilsvarende for DanID. Jeg var udpeget af SSLUG, men hvis
 der kommer en ny styregruppe, så bør SSLUG udpege nogle andre.

En ting som man skal være opmærksom på er at når man laver åbne standarder og Open Source,
så har hjemmeside designere også friheden til at sovse de fine løsninger ind i slamkode,
der udelukker mange browsere og systemer. Det skal SSLUG tage i opløbet.

--
Niels

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]