Re: [ITPOLITIK] den lille runde uden håndtag

On Tue, 2 Feb 2010 15:34:15 +0100
kim Schilling <sslug@sslug> wrote:

> I mit perspektiv så handler hele diskussionen vedr. open source i
> det offentlige om friheden til selv at:
>
>    - Vælge hvilke applikationer der skal anvendes til løse opgaver
>    - Vælge hvilket format data skal afleveres i.
En ultra-kort kommentar: Der kan ikke være frihed til at vælge
hvilken måde dokument-data skal repræsenteres. Hvis man ikke
programmerer op imod fastlagte (åbne==tilgængelige) standarder,
så skal alting altid konverteres.

Microsoft er ikke interessant i den diskussion, det har du ret i.
De skal nok finde ud af at skrive det, som kunderne forlanger, hvis
ellers kunderne kunne få gjort sig færdige :-)

--
Donald Axel <sslug@sslug>

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]