EN POLITISK SEJR FOR LINUX INFO TIL ALLE

Hej Linuxvenner
Efter i nogen tid at have været i "infight" eller hvad man skal kalde det, med organisationen danID (jvf. mine skriverier under dig.signatur) er det mig hermed en stor glæde at kunne meddele: NÅR DEN NYE NEM_ID KOMMER TIL SOMMER, VIL DER VÆRE - I BEHØVER IKKE KNIBE JER I ARMEN - T E L E F O N S U P P O R T PÅ U B U N T U
(fra 1.juli). Der kommer til den tid  yderligere info under wwww.nemid.nu

Jeg vil ikke tage æren for det, langtfra, men jeg har været med til at slås for det, og jeg er stolt og lykkelig over at kunne få lov til at annoncere det her. Gid min entusiasme måtte smitte af på andre sløve padder, så kom der langt flere sejre i hus. Jeg er indtil videre noget skuffet over reaktionen på min artikel "den lille runde uden håndtag". Svarene har været kvalificerede nok, men jeg savner optimisme, glød og entusiasme. Kom så, det kan lade sig gøre. Jeg så gerne oprettet et migrationsværksted, hvor det kunne BEVISES, at samtlige funktioner på et stort offentligt kontor kan klares med LINUX. Det er ikke fordi jeg er Microsoft-hader, det er flot at Bill Gates donerer penge. Men det er et stygt monopol han har, det må ved at være slut nu, ganske enkelt. Vi har een sejr i hus, der er flere i vente, hvis også I gør noget. PS.jeg har fået en fin behandling af danID, der er flere ting jeg skal rette på forum under "signatur", og der vil komme en opdateret meddelelse under rubrikken "signatur" i løbet af en dags tid eller to. Jeg syntes blot at alle skulle have den gode nyhed - ja, jeg håber da, folk synes det er en god nyhed????(jeg er sgu ved at være i tvivl, folks, skuf mig nu ikke alt for meget...)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]