Re: [ITPOLITIK] Tanker om IT-Politik

Ole Tange wrote:

> Afgrænsningen kunne f.eks. være, at det kun gælder for alle
> virksomheder, der er dømt for monopolmisbrug, så der åbnes op for, at
> enhver enhed, som normalt sælges med en dømt monopolmisbrugers
> operativsystem, kan installeres med et alternativt operativsystem.
Jeg troede at det moderne samfund var bygget på tanken om at individer og
firmaer kunne forbedre sig. Men hvis man er tidligere dømt monopolist, så
skal man forfølges til sine dages ende? Det holder altså ikke helt.

Fordelene ved at kunne bundle et operativsystem med en computer i er mine
øjne for store til at det skal forbydes. Men jeg så gerne at
operativsystemet fremgik som et selvstændigt punkt på regningen samt at
prisen for et bundlet OS skulle matche prisen for OSet ved løskøb.

--
Anders Ossowicki
My quantum yoyo has no need for your silly gravity!

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]