Re: [ITPOLITIK] Sander hold er fast i to åbne formater

On Thu, Mar 22, 2007 at 12:42:59PM +0100, Martin Schlander wrote:
> [...]

Det jeg foreslår er at man så må kræve at alle dokumenter skal foreligge
i både ODF og OOXML format. OOXML er jo ikke et åbent format, fordi det
ikke kan implementeres på mere end én platform. Det kan ikke
implemeteres på UNIX og Linux-platforme. FOr at tilgodese borgere og
virksomheder og offentlige myndigheder kan modtage et dokument de kan
læse, og der ikke er udsigt til at OOXML implementeres ordentligt på
UNIX-platformen, skal dokumenter altså foreligge også i ODF.

Jeg håber på denne måde at gøre opmærksom på den galimatias der ligger i
dette dobbeltarbejde.

Hilsen
Keld