Re: [ITPOLITIK] Høringssvar: "Anvendelse af åbne standarder for software i det offentlige"

Martin Schlander wrote:
> IT- og Telestyrelsen har udgivet en høringsrapport ifm. loven om
> indførelse af åbne standarder i det offentlige. Se mere her:
> http://www.itst.dk/wimpdoc.asp?page=nyhed&objno=215338530

Høringsvaret er nu sendt til IT- og Telestyrelsen samt pressen. Jeg har
modtaget en bekræftelse af modtagelsen fra itst.

Den endelige udgave kan man se her, hvis man her hvis man ikke læser
presse-dk.
http://sslug.dk/emailarkiv/presse-dk/2007_03/msg00000.html

--
openSUSE begynderguide: http://suse.linuxin.dk