Re: [ITPOLITIK] DR på vej med nemt net- tv til Linux og Mac

Niels Elgaard Larsen wrote:
Men den er ikke Open Source.
Mplayer med Win32 codecs er vel lige så crossplatform.

Afaenger af synspunkt. Det synes jeg ikke.

og der kommer snart en linuxklient. Saa jo, det er meget bedre. Haaber jeg da.
Hvordan er det bedre?

Naar den officielle understoettelse af Linux er paa plads, saa synes jeg det er bedre.

(og husk jeg arbejder for joost saa jeg er biased)
Hvis det bare er mozilla, XUL og H.264, kan du så ikke
lige lave en Open Source klient? Eller bare beskrive, hvordan man skulle lave en?

Playerdelen er Open SOurce, men P2P-delen er ikke, af aabenlyse grunde.

Saa alt er ikke perfekt. Har foreslaaet at der laves P2P-plugins til diverse players til diverse platforme, og et kunne vaere en vej frem, who knows ? Men distributionen er noedt til at vaere lukket grundet forsyningssikkerhed.....maaske bilver det anderledes en dag.

P.