Re: [ITPOLITIK] Høringssvar: "Anvendelse af åbne standarder for software i det offentlige"

Hej,
En meget lille ting.

" eller det Microsoft-udviklede Ecma Office  Open XML (EOOXML) til
dokumentudveksling mellem myndigheder. "

Her omtaler man MS formatet som EOOXML.

" åbenheden af processen som førte til ECMAs godkendelse af MSOOXML.
 ECMA-specifikationerne tillader ikke ændringer, som bryder
 bagudkompatibilitet med Microsofts gamle binære formater. Blandt "

Her omtaler man det samme format som MSOOXML, er det ikke best at holde
sig til kun en forkortelse, end at have 2 for det selv samme, jeg kan godt se
fra kontexten at der måske er en pointe i at benytte de to forskellige,
men..

mvh
  Michael Nielsen.

On Thu, 08 Mar 2007 15:59:53 +0100, Martin Schlander wrote

[snip]

--
Michael Nielsen BE
   TheTroubleshooters.dk (http://www.thetroubleshooters.dk)