Re: [ITPOLITIK] DR på vej med nemt net-tv til Linux og Mac

On Wed, 7 Mar 2007 22:53:37 +0100
Michael Rasmussen <sslug@sslug> wrote:

> Findes der en oversigt med eksempler, hvor man har sammenlignet H264
> og ogg/theora?

Ikke hvad jeg kender til. Jeg erindrer dog theora som værende lidt ala
H263 når man tænker på størrelse kontra kvalitet.

--
Kim Schulz    | Private :  http://www.schulz.dk
sslug@sslug | Business:  http://www.devteam.dk