Re: [ITPOLITIK] DR på vej med nemt net-tv til Linux og Mac

On Wed, 07 Mar 2007 22:08:46 +0100
Andreas Bach Aaen <sslug@sslug> wrote:

> Udemærket. Det er altså H.264 standarden de vil bruge. Den er som
> mange andre video-codecs patentbefængt. Se afsnittet om "Open
> Source/Free Software Licensing" på:
> http://en.wikipedia.org/wiki/H.264

der findes dog efter min mening ikke noget brugbart alternativ til
h.264 hvis man vil have bare rimelig kvalitet uden at bruge overdrevent
meget båndbrede.

--
Kim Schulz    | Private :  http://www.schulz.dk
sslug@sslug | Business:  http://www.devteam.dk