Re: [ITPOLITIK] Firefox dur ikke mere til webbank

Martin Møller Pedersen wrote:

> Det vil jeg meget gerne opfordre folk til at stoppe med.

Enig

> Jeg kender
> p.t. ingen website, hvor
> det er nødvendigt mere

http://foetex.dk - deres menu vises ikke i Firefox eller Opera, sætter man
Opera til at identificere sig som IE fungerer den dog upåklageligt.. :/

Man kan i øvrigt ikke snyde BECs test af om "systemkravene" opfyldes ved at
lade Opera identificere sig som IE.

--
openSUSE begynderguide: http://suse.linuxin.dk