Re: [ITPOLITIK] Hvad stiller vi op?

> Med den kinesiske tradition for tankekontrol tror jeg ikke lige netop
> at det er deres væsentlige argumenter jeg ville ønske open
> source-samfundet lænede sig op ad.
Det er ikke tankekontrol der er interessant her - det er et seriøst
problem at et tiltagende antal børn sidder 8-12 timer i døgnet foran
actionsspil - uanset hvor vi er i verden. Disse børn udvikler sig ikke
nævneværdigt hverken bogligt eller socialt.

>   "Linux - det letter centraladministrationens tankekontrol" - fedt motto.
Din proppen argumenter i andres sko må stå for din egen regning.

Hilsen

Phillip