Re: [ITPOLITIK] Hvad stiller vi op?

sslug@sslug writes:

> Ja - rent faktisk har det været et af de væsentligste argumenter for at
> den kinesiske administration ønsker Linux til børn frem for Windows.

Med den kinesiske tradition for tankekontrol tror jeg ikke lige netop
at det er deres væsentlige argumenter jeg ville ønske open
source-samfundet lænede sig op ad.

  "Linux - det letter centraladministrationens tankekontrol" - fedt motto.

--
 http://peter.makholm.net/ |      Emacs is the only modern general-purpose
     sslug@sslug     |       operating system that doesn't multitask