Re: [ITPOLITIK] Hvad stiller vi op?

Hej ITpolitikere

Bl.a. fra Steen Jensens respons herunder.
Godt set Steen! Vi bør også her lave en samlet PM, hvis vi kan.
Er der nogen der er friske på at lave et oplæg?

Især synes jeg eksistensen af "edutainment" programmerne, som Linux har
mange af -se selv ved Kulturnatten, hvor to Linux-PCere opsættes. Disse er
i høj kontrast til de mange action-voldsspil som dominerer
Windows-platformen i hvert tilfælde på internet-cafeerne.

Hilsen

Phillip