Re: [ITPOLITIK] Open source support for WMV og WMA under Linux

Steen Jensen wrote:

> Hvis du læser tråden > W32codecs - lovligt eller ej?
> kan du læse, at det er lovligt at bruge disse codecs til privat brug.

Det er jo meget godt, men de:

1) Må ikke bundles med fx Ubuntu
2) Er langsommere end native udgaver
3) Virker _kun_ på i386! (ikke fx amd64)

Så en native udgave er en kærkommen tilføjelse.

Dog skal det siges at ffmpeg kom først - libavcodec har nu i en måneds tid
understøttet wmv9.

--
| Christian Iversen       |   They must have invented fire, so there   |
| sslug@sslug |   must have been a day before fire, and a  |