Re: [ITPOLITIK] motioner/forslag till folketinget?

Torsdag den 22. september 2005 17:07 skrev Erik Josefsson:

> Ja, for exempel:
>
>     "Til store overraskelse og glæde faldt forslaget om vedtagelse af
>      softwarepatentdirektivet i EU-parlamentet 9. juli."
>      http://www.sslug.dk/emailarkiv/announce/2005_09/msg00001.html
>
> Jag tror bestemt det vad 6 Juli, but never mind :-)

OK - det er _det_ du taler om ;-)

Jeg misforstod - jeg troede der var tale om en ny beslutning.

Vi kommer ikke videre med det i DK lige nu, tror jeg.

Mads

Seattlement (n.): A self-serving agreement that preserves a monopoly, e.g.,
by buying off a government.
                               - Ganesh Prasad

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]