Re: [ITPOLITIK] Rette gymnasieopgaver elektronisk

:
> Og for at eleven skal få noget som helst ud af rettelserne, så skal de
> have deres opgaver osv. tilbage elektronisk igen.

Jeg spørger som jeg har forstand til: Er der et krav om formatet af det,
der elektronisk kommer tilbage? Må det f.eks. være en jpg-fil med et foto
af den udprintede side med røde streger?

/Ole
--
Ved du, at du med fri software har friheden til at:
* Køre programmet

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]