Re: [ITPOLITIK] At rette i en PDF-fil

On Tue, 6 Sep 2005, Anders Misfeldt wrote:

> Det er intet problem så længe eleverne bruger Word, Excel og PowerPoint.
>   Disse programmer ligger på deres computere, de har fået udleveret af
> skolen. Men hvad nu, hvis et par elever finder ud af, at det er et
> helvede at lave fysik og matematik i Word? Hvis de nu fx. giver sig til
> at skrive i LaTeX i stedet og så bare afleverer en pdf fil? Det står jo
> ikke skrevet, hvad format de skal benytte. Så står vi undervisere med et
> problem, idet vi ikke kan rette direkte i filen.

Det forstår jeg ikke: Hvorfor mener du ikke, at underviserne kan rette i
en PDF-fil? Hvis jeg starter Kword og indlæser en pdf-fil, så kan jeg da
rette direkte i den.

/Ole
--
Ved du, at du med fri software har friheden til at:
* Køre programmet

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]