Re: [ITPOLITIK] Rapport om åbne standarder tilVerdensbanken

On Sat, 10 Sep 2005 07:22:54 +0000 (UTC)
Vagn wrote:

> [...] Rapporten understreger, at åbne
> standarder ikke er synonymt med åben kildekode. Artikel i New York Times:
> http://www.nytimes.com/2005/09/09/technology/09open.html
>
> Jeg ved ikke, om en posting som denne hører hjemme i gruppen her, men jeg
> synes, at et link fra vores nyheder måske kunne være på sin plads.

Det er meget relevant, tak for input til listen her! Jeg har tilladt
mig at lægge sende en kopi til DKUUG udvalget for IT-standardisering.

   Venlig hilsen

   Donald Axel

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]