Re: [ITPOLITIK] Påtvungne programmer - del 2

On 9/7/05, Anders Ossowicki <sslug@sslug> wrote:
> I og for sig er der vel heller ikke noget galt med at skrive ligninger
> og hvad dertil hører i ASCII-art... så kan man aflevere en .txt-fil

Er det mon hurtigere for læreren at rette i elektroniske dokumenter ?
Hvis jeg var lærer vil jeg printe dem ud og sætte små røde minuser ved alle
fejl. Det tror jeg er hurtigst.

/Martin

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]