Re: Påtvungne programmer - del 2

"Michael Schmidt" <sslug@sslug> skriver:

> Omkostningsfri adgang er jo ikke nødvendivis ensbetydende med at de
> omtalte filer kan læses ensige redigeres omkostningsfrit.

En genlæsning af et dokument fra den gang fortæller mig at det ikke
var sådan argumentet var. Argumentet gik i stedet på at de
studierelevante oplysninger jf. institutionen ikke er studierelevante
og at undervisningen derfor stadig er vederlagsfri. Det er i hvert
fald den eneste læsning af argumenterne der hænger logisk sammen.

At de berørte studerende så var af den modsatte overbevisning har
sandsynligvis ikke spillet nogen rolle.

mvh
        /arne
--
Arne Jørgensen <http://arnested.dk/>

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]