Re: Påtvungne programmer - del 2

Michael Rasmussen <sslug@sslug> skriver:

> Selvfølgelig kan skolen stille krav om, hvilke programmer de studerende
> skal indlevere deres opgaver i, under forudsætning af at det ikke
> pålægger dem en omkostning.

Enig.

> Om det er tilstrækkeligt, at programmet er til rådighed på en
> computer på skolen, er jeg kun 99% sikker på.

Det er jeg til gengæld mere end 99% sikker på. For nogle år siden så
jeg endda en afgørelse fra undervisningsministeriet på at
uddannelsesinstitutioner gerne må nøjes med at stille studierelevante
oplysninger tilrådighed på en hjemmeside uden at der var
omkostningsfri adgang til computere/internet på institutionen.

Argumentet gik på at der var omkostningsfri adgang på bibliotekerne.

mvh
        /arne
--
Arne Jørgensen <http://arnested.dk/>

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]