Re: [ITPOLITIK] Kampagne vedr. Offentlige websites.

donald_j_axel wrote:

> Jeg synes at vi skal tage fat på Jon Bendtsens forslag til
> kampagne om at lære offentlige web-masters om w3c-compliance.

Der er da nogle private firmaer, der gør noget ved det:

http://www.danskebank.dk/Link/foruds

==
W3C-kompatibel
For at sikre den bedst mulige tilgængelighed for flest mulige brugere,
kontrolleres hjemmesiden og netbanken ved hjælp af W3Cs valideringsservice,
validator.w3.org.

Du kan læse mere om W3C på www.w3.org.
==

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]