Re: [ITPOLITIK] Kampagne vedr. Offentlige websites.

On Sat, 03 Sep 2005 22:50:28 +0200
Egon wrote:

> Din konklusion er forkert.
> Jeg har hele tiden skrevet vurderingsgrundlagets punkt 4.
>
> Vurderingsgrundlagets punkt 4 er "Teknisk tilgængelighed".

Det var da dejligt at jeg tager fejl:-)

> Jeg siger ikke at "Bedst på Nettet" er løsningen på alle problemer med
> offentlige web-sites. Jeg ser det kun som et skridt.

Enig.

> At forfatteren på "Bedst på Nettet" ikke kan finde ud af at skrive
> Microsoft Windows etc. er vel ikke meget værre end ikke at kunne citere
> korrekt.

[Det er meget værre at citere forkert, det er en af de værste
og mest kompromitterende ting, man kan gøre i videnskabelig
sammenhæng!;-)]

Enig, det er en biting at Microsoft "hjernevasker" folk, men det
er noget man bliver nødt til at være uhyre bevidst om, hvis man
fx. vil have folk til at købe Apple Ibooks eller Linux maskiner.

I dag er det stadig fortrinsvis fagfolk, som forstår værdien af
konkurrence til Micrsoft produkter.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]