Re: [MISC] Re: afgift paa CD'er fra nytaar

 Jacob> Det er den allerede (det hedder MOMS). Forskellen er blot at
 Jacob> den nye afgift går i Sonys[1] lommer og ikke i statskassen.

Hmm... en lille sjov tanke:

Hvis at man betaler afgift på cd'er fordi de (sony) vil have penge fra
dem som brænder pirat-cd'er med musik, så må det jo også blive lovligt
at brænde kopier af musik, da man jo så har betalt for det!

gad vide om de har tænkt på det :-)

/Thomas

--
KOM Network student helper

"To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problems!"
-- Homer Simpson