Re: [ITPOLITIK] Re: afgift paa CD'er fra nytaar

> Det berører alle. Skal vi udsende en pressemeddelelse, hvor
> vi gør opmærksom på det problematiske i at skelne mellem om
> lagermedier skal bruges til det ene eller det andet? Det
> kunne også være det burde være en kronik?

En pressemeddelelse ville være en god ide.

Eventuelt kan vi også beskrive hvad vi bruger vores brændere til. Jeg har
f.eks. en brænder her der har brændt (i sin levetid), een backup af data,
9 redhat 6.2, 3*debian potato, samt diverse OSS som KDE, helix, SO5.2,
osv, osv.

Alt sammen fuld lovligt og jeg ser _ingen_ grund til at jeg skal betale en
mediaafgift for det!

Mads

Free your mind and your desktop will follow....
                                     Linux - the choice of a GNU generation