Re: [ITPOLITIK] hyperlink patent, British Telecom

On Wed, 21 Jun 2000, Hans Schou wrote:

> http://www.computerworld.dk/Vis_artikel_til_udskrift.asp?ArticleID=7205
>
> Telegiganten British Telecom hævder, at de ejer en væsentlig del af
> Internet.
> Selskabet siger, at de fandt på ideen med at hyperlinke sider med
> information.
> Amerikanske forskere tilbageviser påstanden.

Hypertekster er beskrevet af "Doug Engel{b,h}art" engang i 1947.

Jeg er meget usikker på navnet, men det er altså en klassisk forfatter,
som enhver der har beskæftiget sig med HCI har hørt om.

Jeg er ekstremt usikker på navnet. Øv. Oh well, jeg er ikke HCI mand
anyway.

Mads

Men of vast integrity are seldom popular.  They are often crucified

                               - Dave Mallery