Re: [ITPOLITIK] OT(?) Licens

On Tue, 6 Jun 2000, Ole Tange wrote:

> Øhh??? Hans Schou og Ole Tange har da ikke noget TV.

Kort: Alle andre former for skatter der har til hensigt at støtte kultur
er differentieret efter indkomst (på nær brutto skat, som jeg iøvrigt
betragter som lidt unfair).

> Måske skal vi blot lade folk besøge siden og ellers lade tråden dø her.

Ja tak - jeg skrev det ikke i den oprindelige tråd, men den eneste
interessant "debat" vi burde have her er i relation til computere - der
_var_ faktisk folk der forsøgte at gøre det lovpligtigt at betale licens
hvis man ejede en PC sidste år. Heldigvis faldt det til jorden.

Iøvrigt handler det ikke om penge. Det handler om hvad der er
retfærdigt! Licens er _ikke_ refærdigt.

Mads

I don't even consider working for MS Shops, or shops with extensive MS
deployment anymore. These companies are rape victims, and too self-abusive to
get away. Why waste time trying to help those who will not help themselves?
                                                       - David C. Manchester