Re: [ITPOLITIK] DSN svarer: Retskrivningsordbog

On Sat, Apr 15, 2000 at 01:44:10 +0200, Keld Jørn Simonsen wrote:
> [...]

Hvilke styresystemer tænker DSN mon på? Mit gæt er MS-Windows (alle
varianter), MacOS og Linux, men jeg er ikke sikker.

Ja, foruden færdige programmer til forskellige styresystemer, burde
ordbogsdataene være tilgængelige for alle i et dokumenteret format.

http://www.image.dk/~byrial/ro/

--
Byrial
http://www.image.dk/~byrial/