Re: [ITPOLITIK] Co-ordinated Attack!

Andreas Bach Aaen wrote:

> Helt anderledes står det til med datamatikere. De bliver i deres korte
> uddannelse præget af Microsoftprodukter og vil selvfølgelig vælge job
> indenfor de direkte kompetancer de har opnået.

Det kan jeg kun tale med om. Paa den skole hvor jeg gaar, bliver der
stort set kun undervist/anvendt MS produkter. Et eksempel er at selv
udviklingsvaerktoejet til JAVA. Her anbefales der og undervises i J++
(MS) - og synd for den studerende der ikke bruger dette og stiller et
spoergsmaal om noget som er anderledes end J++.

Allan Andersen