Re: [ITPOLITIK] SW-Patentundersøgelse af DKPTO

:
>   Dansk Industris Kristian Varnik Hansen (Tlf.  3377 3409)

DIs holdning er den samme som deres europæiske paraplyorganisation Unice.

De vil gennemføre TRIPPS aftalen og tillade patenter på alle teknologiske
områder forudsat:

  * opfindelsen er ny
  * opfindelsen har opfinderhøjde
  * opfindelsen kan udnyttes industrielt

Løbetiden skal fortsat være 20 år.

Det lød ikke som om Kristian Varnik var særligt interesseret i at høre
andres holdning og måske lade sig påvirke af denne, men jeg kan tage fejl.
Måske skyldes tilbageholdenheden også at SSLUG ikke er medlem af DI.

Så hvis vi skal påvirke DI bør vi gå gennem medlemmer af DI for at
forelægge dem sagen.

/Ole