Re: [ITPOLITIK] <- ups sku være til MISC was: Linux In a Box

Morten S. Nielsen <sslug@sslug> [000407 14:59]:
> Jeg synes ikke jeg har set den her før på misc...
>
> Linux in a box: http://mini-linux.ing.dk/
>
> Hvis nogen har lyst til at lege med loddekolbe,
> er specs frit tilgængelige på nettet...

Hovsa, den kom vist i det forkerte forum... :-)

--    Morten S. Nielsen mailto:sslug@sslug    --
--    Department of Manufacturing Engineering    --
--    Building 425, 2. floor, DK-2800 Lyngby     --