Mustek parallelport scanner

Hvad mangler jeg for at få min scanner til at køre?

Jeg får fejlmeldingen: No devices available - Possible reasons 1) There really is no device that is supported by SANE, 2) Suppoorted devices are busy 3) o.s.v. o.s.v. ..

Scanneren er en Mustek ScanMagic 600 CP, som ifølge sane-project er kendt og understøttet af sane.
Den er installeret på min dual boot PC, hvor den kører fejlfrit under W98, men altså ikke under Linux RH9 nyesteste rpm front-en, back-end downloaded og xsane fra www.sanbe-project.org.

På forhånd tak for ethver forslag, der hjælper mig fremad!