Program til arkitekttegning.

Kære Alle.

Da jeg tænker på en om/tilbygning, så søges et program til hus-design.

Det skal selvfølgelig kunne lave almindelige arkitekttegninger, men også gerne kunne vise resultatet 3-dimentionelt, når vægge, vinduer, dører m.v. er lagt ind 2-dimentionelt.

I første omgang vil jeg blot kunne give et overordnet design-indtryk, men senere skal bygningsdetailerne med.

Findes et sådant til Linux? Har du prøvet eller kender til et sådant, så hører jeg meget gerne. - Også om erfaringerne, om det kan anbefales eller evt. frarådes!

Thomas Bernth

Skal dette spørgsmål hellere rettes til Novice-listen, så lad mig det også vide.