Re: [GRAFIK] avi(DivX+MP3) 16:9 ---> PAL VCD med linux software.

Der findes et komplet sæt værktøjer, hvor transcode er et af dem: dvdrip <http://www.exit1.org/dvdrip/>. Jeg har ikke selv haft tid til at få det til at virke. Som så meget andet under linux, kræver det tilsyneladende tid at få det hele kompileret med de rigtige flag.

MVH Torben