psd og gimp

Jeg har fået nogle billeder i .psd format - da jeg skal oversætte
knapperne til dansk (det er til et GPL projekt kaldet
pncommerce(.com/.de)). Desværre så kan jeg kun læse en af filerne - de
andre (som ikke er defekte), er åbenbart nogen lidt mere avancerede psd
filer - for Gimp fejl, med at den ikke kan convertere billedet til gimp
formatet. (Can't convert PSD mode to Gimp base Image type).

Jeg har prøvet den nyeste gimp-devel - 1.3.19 - men den har samme
problem :(

Nogen måde jeg kan læse PSD'erne - eller er det et bedre format jeg kan
bede photoshop fyren gemme i, så Gimp kan læse det.

Hele idéen var at få originalen, så jeg kunne erstatte teksten. Jeg har
prøvet bare at ændre på jpg udgaverne, men det bliver ikke så godt, og
jeg ved ikke hvilken font de bruger osv.

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC, sslug@sslug, http://www.EnableIT.dk

See our new CMS Hosting Service at http://www.VirkPaaNettet.dk

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."