Re: [GRAFIK] tv-out kort under linux?

On Thu, Sep 04, 2003 at 04:10:42PM +0200, sslug@sslug wrote:

> Virker TV Out ikke på nVidias kort? Altså ikke TV in, men TV out?
Det er ihvertfald hvad jeg har fået at vide.

Tilgengæld kan jeg så røbe at man skal være heldig med sit Radeon for at
TV-Out virker under Linux (det virker vist lidt bedre på ældre
ATI-kort), og jeg mener ikke at ATI's closed source drivere understøtter
det, det var ihvertfald hvad ATI's salgs-afdeling fortalte mig (men jeg
er ikke sikker på at de helt forstod spørgsmålet).  Hvis man bruger
matrox-kort, så er det kun G400 kortet der er opensource drivere til.
Jeg ved ikke om Matrox's closed-source drivere understøtter TV-Out (jeg
kunne ikke få dem til at virke med min X-server version).