Re: [GRAFIK] Streaming

On Tue, 23 Oct 2001 16:02:59 Henrik Pedersen wrote:
> Jeg har fået en uimodståelig lyst til at kaste et webcam på nettet !
> Jeg havde tænkt mig at anvende Apache og ....
> Tjah hvad er det næste skridt ????

Jeg har benyttet camserv som kan levere billeder i "multipart-jpeg".
Desværre er Netscape AFAIK den eneste browser som understøtter det, så til
de browsere som ikke understøtter multipart er en lille java-applet...

Søg på freshmeat.net efter "camserv".

--
Regards Martin Leopold.
Dept. of Computer Science, University of Copenhagen