Re: [GRAFIK] XFree upgrade

Henrik Pedersen wrote:

> Det driller stadig !
> Nu har jeg fået den til at starte KDE op når jeg laver en startx.
> Når jeg logger ud kan jeg så se at den også har startet en twm.
>
> Hvordan får jeg løst dette ?
>
> Henrik
> "Henrik Pedersen" <sslug@sslug> wrote in message

> understøttede

> Gnome

Både i KDE og  Gnome finder der et program der heder
Switch-Desktop, Hvis du kører det når du får KDE op og stå og
skifter til Gnome så skulle den blive sat helt rigtigt op.
Bagefter  kan du så køre den fra Gnome. Kde og Gnome er såkaldte
inviroment, mens tvm er en windowmanager. Normalt vil Gnome køre
med Savfish som vindowmanager og Kde med KVM, men i prinsippet
kan de godt køre med TVM hvad der dog må frarådes.

Poul-Erik Andreasen
http://linux-freelance.pea.dk