Re: [GRAFIK] XFree upgrade

Henrik Pedersen wrote:

Problemet der er opstået er at opgraderingen har elimineret min KDE og Gnome
dekstops.
Jeg kan ikke lige gennemskue hvor de gemmer sig og hvordan jeg får dem
tilbage.

Er der nogen der har et godt råd ?

Jeg er ikke lige en ørn til GNOME, men her er lidt om KDE:
Din desktop skulle befinde sig i $HOME/Desktop og KDE-konfigurationen i $HOME/.kde. Jeg har tit klonet en gammel opsætning ved at kopiere disse to directories. De skal ejes af dig og have mindst permissions 0700.
Prøv evt. at omdøbe dem til noget andet og start KDE igen - så burde der oprettes nye friske directories med default indhold - og du kan kopiere de gamle directories' indhold over.

Jeg MENER det hænger noget tilsvarende sammen med GNOME, men der er en masse $HOME/.gnome-etellerandet directories, som jeg ikke har overblik over.

Held og lykke...

Jon Svejgaard
mail: sslug@sslug               | DENMARK
http://www.ace.dk              | +45 5826 1799 / +45 4052 0799