XFree upgrade

Hejsan !

Jeg har på delvis succesfuld vis fået opgraderet til version 4.10 af
XFree86, det var jeg nød til da det var den eneste version der understøttede
mit grafikkort.

Så vidt jeg kan se har det været en succes, skærmen virker i alle
opløsninger osv.

Problemet der er opstået er at opgraderingen har elimineret min KDE og Gnome
dekstops.
Jeg kan ikke lige gennemskue hvor de gemmer sig og hvordan jeg får dem
tilbage.

Er der nogen der har et godt råd ?

Henrik