Re: [GRAFIK] ATI XFree86 3.x TV-Out

Christian Damsgaard wrote:

Hej Søren,

1) Kører du med S-Video eller composite signal fra dit Vodoo3 kort?
2) Er dit TV 100hz. typen?

Mit fjernsyn er ikke 100 Hz. Mht om det er coposite eller ej, så kan jeg se på mit fjernsyn at det står til S-Video. Men det kna også sættes til "Video". Gør jeg det, så er der stadig billede på fjernsynet. Så jeg tror ikke at jeg kan stole på det.

Hvordan har du fået tv-out til at virke??
Jeg bruger selv i2c + lmsensors

mvh
Søren Holm