ATI XFree86 3.x TV-Out

Er der nogen der har en god modeline til et ATI-kort så der kommer noget
ordenlig ud på TV'et. Jeg er interesseret i 640x480 og 800x600, samt evt PAL
opløsning.

Jeg har kortet op og køre på TV'et i teksten (virker umiddelbart hvis TV'et
er sat til når maskinen startes), men når der skiftes til grafikmode kan
TV'et ikke vise det signal den for ind. Jeg har eksperimenteret med en del
forskellig modeline settings, og kun en gang faktisk kunnet se min logon
skærm nogenlund (en masse støj i billedet).

Måske er det jeg vil slet ikke muligt - lad mig høre. Maskinen kører i
øvrigt som en Linux Terminal Server Projekt client fra en central server.

Med venlig hilsen
Christian Damsgaard