Hvorfor virker mit grafikkort ikke????

Jeg vil gerne høre hvordan jeg sætter mit grafikkort op.
Jeg har red hat 6.2 og mit grafikkort er et nyt geforce 2mx med nvidia-chip. Min pc er en intel 700 mhz med 128 ram. Jeg har været inde på Nvidia's hjemmeside og downloade driver og lagt dem ind med red hat. Men hvad skal jeg nu gøre??? Jeg har prøvet en masse men intet syndes at virke.

På forhånd tak

Marc R. Olsen