Asus AGP V7100 Geforce 2 MX

Hej !

Jeg har en AMD T-bird 800 Mhz med et Asus AGP V7100 Geforce2 MX grafikkort.
Når jeg forsøger at installere RH 7.0 kan det ikke starte i det grafiske menu. Den laver en tekst-baseret installations menu.
Jeg føler mig ikke helt tryg ved at bruge den da jeg ikkke kender den.
Jeg har en Windows 98 installation som også gerne skulle være der efter installationen af RH 7.0.

Når jeg så prøver med RH 6.2 kan den ikke finde det rigtige grafikkort og går ned når jeg vælge et andet.

Jeg var inde på Nvidias hjemmeside
http://www.nvidia.com/Products/Drivers.nsf/Linux.html
men ved ikke hvilken jeg skal vælge.
Kan nogen hjælpe ?