Re: [FORENING] Kulturnat 2006

Jan Trøjgaard skrev:
Ja, og disse ting ligger jo netop på Ubuntu-cd. Så jeg forstår ikke,
hvorfor du vil brænde nogle andre cd'er.
Nu skrev ikke at jeg ville brænde dem, men jeg syntes at du skulle læse
det jeg skrev en gang til: "hvis folk ikke gider Linux"
Ja, det læste jeg da. Hvis de ikke gider Linux, så lader de bare være
med at boote på cd'en og nøjes med at lægge den i cd-drevet på deres
Windowsinstallation, og så kan de installere alle Windowsprogrammerne,
der ligger der. Det synes jeg da er meget enkelt.
Det er så smag og behag hvordan man vil tilbyde åben software til folk.

Indbydelsen lyder vel på, at deltagerne i Kulturnatten kan få mulighed for at opleve, hvad Linux kan eller?

Netop derfor synes jeg det vil være helt fint, at de får stukket en cd i hånden, hvor de kan vælge at lege med Linux eller nøjes med at installere Windowsversionerne. Og der kommer ganske rigtigt en meget fin menu frem, så selv den mindst øvede Windowsbruger kan finde ud af at installere.

Det er netop Friheden til at vælge.

Med venlig hilsen
jan Trøjgaard         | trojgaard
http://www.troejgaard.dk