Re: [FORENING] Kulturnat 2006

Jan Trøjgaard wrote:

> Det er så smag og behag hvordan man vil tilbyde åben software til folk.

Egentlig er jeg enig med Steen, Ubuntu-cderne tvinger ikke folk til at
installere eller bruge linux på deres maskiner og umiddelbart vil jeg mene
at det giver et bedre indtryk (ikke mindst når vi taler kvalitet), at det
er trykte skiver, hvor der ikke står sony/verbatim/noname på, men derimod
nogle skiver der ser lidt profesionelle ud. Så vidt jeg ved (og jeg må
tilstå at jeg aldrig har sat en ubuntu-cd i en windowsmaskine), så kommer
der en fin menu frem, der guider dig igennem installation af de forskellige
programmer (firefox, openoffice, audacity?) som jeg heller ikke tror at vi
kan gøre efter i samme kvalitet.

--
//anders